sâmbătă, 7 februarie 2015

Trăim sau existăm ?

Noi trăim sau existăm ?
     Cum ne dăm seama că suntem in viată,Durerea  sau  Plăcerea ?
     Se spune că există o linie fină între durere si plăcere,dar oare cum ne dăm seama pe care din ele o simţim ? Noi numim existenţa noastră şi timpul petrecut în această lume viaţă,dar viaţa este acelaşi lucru cu existenţa noastră în acestă lume ?
     Gândindu-mă la trecutul meu îmi amintesc în special momentele dureroase si mai puţin cele plăcute.Asta deoarece momentele de plăcere sunt scurte iar cele dureroase par a fi eterne.
     Momentele plăcute pe care le-am trăit sau le trăim au darul de a ne ,,amorţi",izolându-ne  de realitate,ca apoi să ne întrebăm dacă chiar se întâmplă cu adevărat.Sigur aţi păţit ca un lucru sau un moment plăcut să fie prea bun ca să fie adevărat.
     De ce nu se întâmpla acelaşi lucru şi cu durerea ? Dar poate că se întâmplă.Când totul se destramă în jurul nostru,când toate problemele se ţin scai de noi,există o secundă în care ne întrebăm,oare chiar e posibil să mi se întâmple toate astea,oare chiar se întâmplă cu adevărat ? Doar o secundă,atâta ne întrebăm,apoi luăm viaţa în dinţi şi mergem mai departe răbdând şi sperând în acelaşi timp la ceva mai bun.
     În concluzie eu cred că durerea ne face să ne simţim în viaţă,deoarece pe o parte este provocarea continu
ă la care te supune durerea,iar pe de altă parte este lipsa acelui moment de ,,amorţeală" pe care ţi-l oferă plăcerea.
     Cu toate astea mai avem câteodată senzaţia vagă de oscilaţie.Oscilaţie între existenţă şi viaţă.Această oscilaţie este momentul în care te întrebi:ce fac cu viaţa mea ? Merg la şcoală/servici,am o viaţă mediocră,fac aceleaşi lucru în fiecare zi,oare a trăi nu înseamnă mai mult ? Ei bine acel mai mult este întrebarea,iar întrebarea este:
                                           
    Cu toţii existăm,dar oare cu toţii trăim ?


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu